Saturday 18 February 2012

Keliru taw

assalamualaikum n mornink! ok sangat confused skg. actually bukan lelaki je yang xsuke dipakse, pompuan pon same ok.. i need decide b4 petang ni..tapi skg otak dah jem.xleh nak thinking lg..whether he or he.??!hurm ok actually aku syg lagi kat amirshah, at dis moment aku cume nak tahu penantian aku ni worth it or x..untuk nak dapat kan keputusan so aku contct die tapi nothing..xpenah angkat call aku, xreply msg aku,,aku phm sbb mybe die sebuk dgn keje die..sgt sades taw..rase semua ni aku lalui sowg2..TT_TT. at the same time, ade someone nak kenal n aku tau die ikhlas dan jujur nak berkawan n serious lam rship ni.mungkin sebb faktor umur,,hm kot..die dah 29 thn dis year, n mybe dats y die dah x pikir main2. die terlalu baek n sgt kelako, kdg2 mmg hilang mlsh kejap bile dgn die. tapi mlm td die call, die tanye "aida, adakah haris (bukan nama sebenar) masih ade peluang tok kenal aida lebih rapat? haris akan positif dengan segala jwpn dr aida." hurm speechless sekejap..apa yg perlu aku jwp pada haris.
 if aku ckp aku masih menunggu amirshah, adakah amirshah maafkan aku n terime aku balik??

or if aku bukak buku baru n terime haris adakah aku boleh lupekan amirshah.??

apa yg perlu aku buat skg????........

..thinking n thinking..

aku dah putuskan,aku tunggu amirshah..aku nak tebus semua salah n silap aku..tp adakah aku masih ade peluang lg tok tebus salah aku?arrr byk sgt ni persoalan..pening taw..

rase mcm nak lari je dari maslah ini..but esok jmpe lg mslah ni..xgune pon lari kan..

ok fine i got it..ptg ni haris nak jmpe, aku akan bgtaw keputusan ye..hope aku wat keputusan yg betul..

Ya Allah YaTuhan ku, kuat kan la iman dan semagat ku, permudahkan la segala urusan ku hari ini..Amin ya robbalalamin.

ok guys jumpe lg mlm ni yer.

wasalam..

No comments:

Post a Comment