Sunday 19 February 2012

.penyesalan.

salam,

Hari ni aku dah lukakan hati seseorang yang betul2 ikhlas  untuk berkawan dengan aku....maafkan aku hariss!! kenapa aku x penah nampak yg mana 1 ikhlas dan yg mane xikhlas dan saje hanya untuk kepentingan die sendiri.
kenapa aku x boleh nak differentkan semua ni??


why??ha?

Haris, xterlintas dlm hati saya nak kecewekan awak,,saya rase cukup sebesalah kalau sy x beri kate putus kat awak tadi..saya tak nak awak tunggu, then tunggu but ending awak kecewe..biar dr sekarang sy berterusterang,. biar awak tahu semua nya..

Haris, saya mintak kat awak biar la relationship kite ni kekal as a frendz..dun leave me alone..sy down sgt..T_T

Haris awak warrior saya kan-dont be sad k..
Jodoh dan ajal ditangan Tuhan..kalau saya jodoh awak, 1 ari nanti saya akan datang pada awak...=)

"Ya Allah Ya Tuhan ku,berikan ku petunjuk ke jalan-Mu..sudah jauh ku tersasar dari landasan Mu..Terimalah hamba-Mu ini Ya Allah." amin.

No comments:

Post a Comment